Voerladegård gruppe

– en aktiv spejdergruppe for alle

Søspejder

4.kl.- Mandage18:00 – 20:00

Lær at sejle på Mossø i kajak, kano, optimistjolle eller sejljolle
Det er erfarne sejlere, som instruerer og sørger for sikkerheden.

Hvem: Børn fra 4. klasse (ved sæsonstart) og opefter.

Hvornår: Mandag kl. 18.00 til ca. 20.15.

Sæsonstart: 8. maj, hvor både og grej gøres klar.

Mødested: Spejderpladsen, Damtoften 32a.

Pris: Spejdermedlemmer: 250 kroner. Ellers 500 kr. Husk indmeldelse her: https://medlemsservice.spejdernet.dk/member/signup/6408 i enheden ”andre”.

Medbring: Våddragt (kan lånes de første par gange), samt en varm trøje, vindjakke, skiftetøj og et håndklæde. Forældretilladelse medbringes første gang.
Forældretilladelse til underskrift – klik her!

Sikkerhed: Alle har redningsvest og våddragt på, når de er i vandet. Der er altid en motorbåd med, når der sejles ud, så der hurtigt kan ydes hjælp, hvis der opstår problemer. Sejladsen indstilles, hvis vejret bliver for dårligt.

Forårssæsonen slutter mandag den 19. juni, og der startes igen mandag den 7. august efter ferien.

Kontakt:

Kenneth Bonnichsen

Lars Thorsen

Velkommen

1. august 2023 · Nyheder til alle

Velkommen til Voerladegård gruppes hjemmeside. Her kan du bl.a. læse om gruppens aktiviteter for børn og unge. Gruppen har: Familiespejd..